förälskad

totalt förälskad i tommy nilssons "amelia". spelar den gång på gång. den är såå fin!

 

efter veckor av regn så skiner faktiskt solen idag! det är iofs rätt blåsigt ute, men ändå, det känns som sommar och det var det längesen det gjorde. *lycka*
skulle solat idag men vaknade alltför sent. hade det inte varit för ett antal telefonsamtal mitt i natten så hade jag nog orkat upp. men å andra sidan hade jag ju kunnat ha på ljudlöst.. fast.. vem vill missa tokiga fyllesamtal?

och snart är det dags att flytta. till staden med sveriges charmigaste dialekt; Linköping! kinda scary eftersom det verkligen är på riktigt nu.. flyttarna till göteborg vart ju misslyckade. men nu.. min alldeles egna hyresrätt. tufft.. ;-)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback