" jag vill inte leva utan dig, är du borta kan dom lika gärna skjuta mig "

har fastnat för två nya låtar. en vacker dag natt & väntar där vid vägen. kanonmusik..

ja vad har man gjort idag? hmm.. gick upp i TID, gjorde inte så mycket, fikade med mamma, yvonne & fredrik. sen hämtade vi emma från första dagen i gymnasiet.. SIZ SKA BLI FRISÖR! :D kan det bli bättre? 
sen åkte vi hem.. sen blev det en sväng till åsa-sjön.. och nu sitter jag här. hörde en bil utanför nu.. aaah, pappsen. emma & fredrik kommer väl också hem strax.
njeee.. mycket mer har jag inte att säga just nu.. måste fortsätta lyssna på låtarna.
kanske skulle man försöka ta sig ner till teven.. men det kan vänta.

tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback