Tenta - plugg ! Gu vad kul.

Fonetik. Bara ordet säger väl hur oerhört ointressant och tråkigt ämnet är..



På torsdag är det tenta som gäller. Försa salskrivningen dessutom, mycket spännande.
Synd bara att det inte finns en enda chans för mig att klara den.. Just därför finns det nåt som heter omtenta! Och det tillfället kommer jag självklart utnyttja.
Men har iaf nåt att se framåt på torsdagen.. Klassfesten efter tentan. Kommer nog bli kul.


Befinner mig just nu i Jönköping men ska hemåt Linköping imorgon, tror jag iaf. Får även sällskap då en kompis förmodligen följer med. Hoppas hoppas. För då slipper Lina ta bussen.. ;-)

Ugh, det börjar redan mörkna ute.. Kallt och mörkt, det typiska höstvädret. Jag vill ha snö!




Åh just det! Snart är det fredag! Me is turning 20 years old.
Dunderparty (förhoppningsvis) på lördagen med sexleksaksparty & karaoke. Och utgång.

Auuuu vad det känns bra att fylla 20.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback