ciao!

aah, gårdagen = a day from hell! var så lugnt fram till efter lunch, för då börjar telefonen ringa.. konstant. och med det menar jag verkligen hela tiden. så fort jag avslutat ett samtal så ringde det i örat på mig. jag trodde jag skulle bli tokig!
idag har det dock varit extremt lugnt (peppar peppar..) och nu vill jag åka hem. det är såå kallt här! 
ska bli kul att se filmen och alla bilder från Italien senare idag. för då kommer de hem igen.. eller de kanske redan är hemma. yeah yeah.. kul ska det bli iaf!
har börjat kolla upp det där med min nya hobby. väljer mellan två olika.. kanske kan kombinera ihop båda två. måste bara köpa lite utrustning till det.. kommer nog bli kanon! (vill att det ska vara löning nuuu.)


so long / Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback