det känns BRA!

helg igen! hoppas verkligen de har fått ordning på pumpen idag, för ****** vad kallt det var inatt!! fanns heller inget varmvatten så duscha gick ju såklart inte. och jag verkligen avskyr att tvätta händerna i iskallt vatten, speciellt när man själv fryser.. ikväll tänker jag göra ett fotbad, antingen genom att koka vatten eller genom varmt kranvatten och jag hoppas på det sist nämnda.
var tvungen att låsa in maja i ett rum idag eftersom de (pump-hantverkarna (!) ) springer ut och in genom dörren hela tiden. och eftersom hon smet ut igår när morsan var hemma, så känns det bäst att ha henne inlåst när det idag inte finns någon som kan jaga henne eller släppa in henne när hon väl kommer hem igen. men hon lär ju vara huur arg som helst när jag kommer hem.. igår hade hon fräst och klöst stackars mamsen när hon släppte ut henne från rummet.

gaaah, nu ringde det från hemnumret. och mamma lämnade en lapp till gubbarna, om katten smiter, så skulle de ringa hit och prata med mig.. och det trodde jag ju självklart att hon hade gjort nu.
så är det morfar i luren som säger att hon har smitit... *SUCK* fast han jävlades bara med mig. tack och lov..

har en annan katt att se efter, förutom min egen, och det är katten till mammas kusin + man, som också rest till Italien. var där uppe imorse, och ska dit ikväll igen.. puma heter han.   

pratade med pappa innan. faan vad jag också vill vara i ITALIA! lite coolt att det är så många kändisar där nu, med tanke på TomKat´s bröllop.. 

och så är det visst ca 17 grader varmt och strålande solsken i Rom.
när man själv tittar ut... ser man bara mörker, grå himmel och regn, regn, regn...


over and out / Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback