herrejävlar.. finner inga ord.

ursäkta mig om jag uttrycker mig som en liten idol-besatt 14-åring, men herrejäävlar..
seriöst, erik! han blir bara bättre och bättre för varje direktsändning.
ville först gå och gömma mig när jag förstod att han skulle sjunga bon jovis absolut bästa låt, för den låten kan väl ingen göra bra förutom karln själv? men guud vad fel jag hade..
av alla idol-tävlingar så finns det 4 framträdande som etsat/kommer att etsa sig fast i huvudet.
sebastian - life on mars + born to run, danny - öppna din dörr
och så nu då, erik - bed of roses. och nu när jag återigen lyssnar på framträdandet.. så kan jag inte låta bli att rysa. ruskigt jävla bra..

jag var bara tvungen att avreagera mig!

och ja, jag gjorde det kishti gjorde.
jag lipade... med all rätt!

over and god damn... / Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback