I wish everyday could be like christmas..

true! har blivit besatt av julen i år, känns som att det är evigheter dit när det i själva verket bara är lite drygt en månad kvar.. vill köpa julklappar i helgen, men jag får ju ingen önskelista av någon.. *besviken* skärpning, annars bliré inga klappar!
måste göra klart pepparkakorna idag annars kommer det aldrig bli av.. och ischokladen. sånt tar tid!
sen vet jag att det kommer kännas segt att göra det ikväll eftersom jag nog kommer hem senare än vanligt, hade tänkt införskaffa grejer till min nya hobby..  ^^  och eftersom man inte längre har bil så får man snällt ta bussen, vilket gör att man är hemma äääännu senare.. kanske kan sluta lite tidigare idag, who knows?
kallt ute idag, dock ingen snö.. så ska det inte vara!! det är lättare att acceptera kyla om man ser lite snö på marken, men icke..


god jul / Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback