det händer mycket nu..

finally. my life is back!

känslan av att cashen trillar in på kontot varje månad är tamejfan obeskrivlig. nu kan man leva ordentligt.
lägenhet från 1 januari, en tvåa på 53 kvadrat.. hur skönt som helst.
komma bort från landet och framförallt få ett eget privatliv.. kunna spela hur jäkla hög musik jag än vill, kunna prata i telefon om nätterna och inte viska........
kunna ta taxi hem utan att behöva betala cirkus 350 :-. kunna gå hem! kunna göra precis vad faan jag vill. aaah.. två månader kvar.. tiden går alldeles för sakta.

letade soffa idag. hittade en supermysig tresits, lite beige-brun. den kommer det bli.. prisvärd dessutom.
kollat lite gardiner, mattor & lampor också. blir ju så sugen på att flytta nu! vill pyssla i lägenheten.
göra den till MIN... min alldeles egna. :)

over and out / Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback