gäsp.

fuuck.. idag är jag übertrött! gäspar hela tiden. känner för att åka hem, slänga mig i sängen och bara vara easy. två timmar kvar.. + en bussresa. + en tur till konditoriet för att beställa tårta. jo, det stämmer bra.. jag fyller år på lördag. 21 år. ofta är det ju så att man känner sig yngre än det man fyller.. men inte iår. inte jag. iår känns det som om jag är minst ett par år äldre (!).
fest på lördag då.. själv ska man vara utklädd till ängel. kan inte minnas att jag varit på en äkta maskeradfest. ska bli überkul! :) (om vingarna vill bli klara tills dess vill säga.. de bara bråkar med mig).
måste fixa ihop musiken också.. det får bli ikväll. mycket att göra i veckan med andra ord..


over and out / Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback