go mini-gudrun!

idag är det torsdag. idag ska det bli storm i sverige. en mini-gudrun. fast här har det slutat regna.. kanske blir man skonad från detta oväder? dock inte enligt jnytt.se. det är mysigt med oväder.. fast inte när man själv måste ut och vistas i det. yeeeyee... får väl se vart det bär. 

har jobbat undan som satan idag. gjort allt som jag kan tänkas göra på två timmar. (dock inte posten som precis stannade till utanför). är nämligen så att mamma kommer in i eftermiddag och då ska vi dikta ihop nåt till mormor som fyller år.. jag diktade ihop en dikt förra året till morfar, och då fick jag äran att göra det iår också.

sen ska vi köpa min soffa! =D

och sen ska vi till morbror i staden och göra klart albumet till mormor.. lots of things to do.

visst faaan, jag måste köpa garn också! skräp ock.

over and out / Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback