här ska det stå något fyndigt..

onsdag idag, torsdag imorgon.. snart helg med andra ord! när onsdagen är över känns det såå bra. sådär bra det bara känns när man vet att  det snart är fredag.. ledighet, fest, ja vad faan som helst utan jobb! you get it? :)

så vad har man gjort idag? tjaa.. det gamla vanliga. jobb, buss hem, dusch, tv, blogg.. vilket inrutat liv man lever under vardagarna. jag tackar min lyckliga stjärna för fredagar & lördagar!

nää nu ska jag spela sönder högtalarna.. man får passa på när det inte är någon hemma!
men snart jävlar flyttar jag! funderar på om man inte ska ta och börja räkna ner. yeye..

musik nu. sen lost.
later, bed..


bytheway,  idag kom telefonräkningen från grekland. mina samtal låg på 700:- .
ett gott råd: tala aldrig i telefon på fyllan utomlands. det kan stå dig dyrt..
(fast jag ångrar ingenting!)

over and out / Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback