inredningsshopping

då har ytterligare en helg passerat och det är återigen måndag.. värsta dagen på hela veckan. det är SÅ TRIST! 5 dagar kvar till helgen.. fast denna vecka lär gå rätt fort. mycket att göra..
så vad har man haft för sig i helgen? joo i lördags var vi iväg med släkten, 70-årskalas.. hemma på kvällen, tog det lugnt. hela helgen var iofs lugn.. man kan ju inte alltid vara ute och flamsa omkring.
sen igår mådde jag inte så bra så det blev soffan i stort sett hela eftermiddagen.
sen på kvällen beställde jag grejer till nya lägenheten! några tusenlappar fattigare, men ack så fint & smidigt!
hmm.. vad gjorde man mer? joooo. jag tog in min kanin i huset. nu äre ingen utekanin längre!
snart lunchbreak. titta lite på hem till gården..
surt bara att man läst massa spoilers om vad som kommer hända i serien...

over and out / Lina

Kommentarer
Postat av: Angelica

Kul med inredning

:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback