möbler!

ooh, jag är så nöjd med mina inköp. köpte soffan igår på bergmans möbler, så supermysig. får den gratis hemlevererad också! så fin service. och igår sa bosse på jobbet att hans son ville bli av med sina köksmöbler (ett vitt bord med förkromade ben, förkromade stolar med rotting-sits) för 500 kr. och idag tog han med sig det hit till jobbet, står utanför fönstret här. och det är så läckert! ser det verkligen framför mig i mitt kök. kommer nog passa in perfekt eftersom jag tänkt ha mycket rostfritt & förkromat. kylskåp, skålar och massa annat.. kanooon! och bara 500 kr!!! nypris på det setet ligger på 4700:- (!) så kan inte riktigt förstå att man säljer det så billigt. det är hur fint som helst dessutom, vet iofs inte hur gammalt det är.. men det är inte skadat och det är mycket bättre iordning än det jag skulle få av mormor & morfar. jag är så nöjd! weeeeeeeeeei!
fredag idag dessutom. och ingen storm i sikte. det här blev en riktigt bra dag faktiskt! och snart slutar man. tjoooooooooho. helg!


over and out / Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback