det kanske är dags...

med en liten uppdatering.

göteborg var riktigt kul, så skönt att komma från stan om så bara för ett litet tag. var hur trött som helst på fredagskvällen, men inte fick man sova.. naaaj, damerna tjattrade på. =) på lördagen var det massa shopping och grejer. sen hem för att fixa till sig och börja festa. spelade för övrigt "jag har aldrig". och vi som var i göteborg var jag, syster, mamma, mina två kusiner och deras mamma.. och vi spelade "jag har aldrig"................... ni som känner mig vet vad de spelen alltid till slut handlar om. jo just precis. sex, sex, sex... jisses. men det var kul som fan.. krogen efter det, var trevligt till en början.. men som jag anade, så flippade jag ut lite grann. ordnade sig dock ganska snart.. communication people, communication.. stack hem tidigt på söndagen, gick från lägenheten kl 9 efter att ha sovit max 4,5 timmar. ville inte vänta på skjutsen så det fick bli bussen. (kostade mig nån sedel, men det var det värt. är så avkopplande att åka göteborg-jönköping i buss och lyssna på musik.)

sen då? jo, veckan har varit obeskrivlig. jag vet faktiskt inte vad jag ska säga.. så vi håller det för oss själva.. haha. ni får aldrig veta................... eller jo. på fyllan kanske. *skrattar*

och så var det det där med påsken.. känns inte alls som det gjorde förr. liksom, whatever..
men det ska bli kul med påskfest imorgon kväll. =)

nu har jag inte tid att skriva mer. busy, soo busy.

tjingeling! / Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback