jag väntar och väntar..

men dyker det upp några nya bilder på kattungen? neeej, det gör det inte.. varför säger man "jag kommer att lägga in de nya bilderna under dagen" och sen inte göra det alls? det var de orden jag fick höra i måndags. nu är det onsdag och det finns inga som helst nya bilder att titta på.. lite tråkigt att man får höra en sak som visar sig inte stämma.. får väl helt enkelt vänta tills på fredag innan man ser det lilla yrvädret. ska bli lovely att vara ledig på fredag, även om man inte direkt slappar.. men slippa sitta på kontoret liksom, bara det är en lycka i sig! d'uh. kommer ju få gå upp tidigare än vanligt dessutom, så sovmorgon är det ju inte tal om. men jag står ut, lätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback