nu blir jag lite arg..

jag får inte tag på uppfödaren! visst, hon sa att de hade haft det lite kämpigt det senaste.. men sist jag hade kontakt med henne var för tre veckor sedan när kattungarna var 9 veckor. nu är det 12 veckor gamla och leveransklara. vet att de ska veterinärbesiktigas på onsdag, så efter det kunde jag hämta henne. men jag får ju inte tag på dom! har försökt sen slutet av förra veckan, har talat in på telefonsvararen och skickat mail.. utan resultat. har ju ändå betalat in 1000 kr för henne och då förväntar man sig att de åtminstone FÖRSÖKER agera som uppfödare ska göra. kan ju inte köpa kattskålar, kattlåda, sele och koppel innan jag får ett definitivt besked. sen ska jag ju betala in resternade belopp! men inte en chans att jag sätter in 4000 på hennes konto om hon inte hör av sig. och jag hade tänkt ta ledigt på fredag och åka ner med mamma och hämta henne. för då har man ju hela helgen på sig sen att försöka få henne och maja att gå ihop. men jag vet ju inte vad som sker.......
börjar tycka att det är extremt dålig stil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback