NU svarade dom..

har under 2,5 dagar försökt få tag på veterinären utan något som helst resultat. hade nästan gett upp.. men försökte nu igen och äntligen svarade dom. strax efter 13:30 imorgon så vet jag ifall min kanin kommer få fortsätta att leva sitt liv eller om han får en spruta.. men på veterinären lät det dock inte som att han kommer få följa med hem levande igen, just för att han är så pass gammal.. 11 år är rätt mycket för en kanin. och mager som han är så ser han inte mycket ut för världen. jag blir lite ledsen när jag tänker på det, men jag vet ju att jag skulle göra honom en tjänst.. men har man haft honom sen man var 10 år så är det ju svårt att inte vara nedstämd.. trots att jag ännu inte vet exakt vad veterinären kommer att säga. jag litar på min magkänsla, den har nästan alltid haft rätt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback