uh uh, mycket att göra.

fullt upp igår, åkte fram och tillbaka runt stan för att få tag på diverse grejer.. hittade heller inte allt jag var ute efter så det blir nog till att shoppa lite idag också. ska dock promenera idag tänkte jag. se om man hinner det.. var så typiskt, igår tänkte jag att jag skulle inhandla en kattväska på ÖB, köpte en sådan för några veckor sedan, kostar bara 100:- och är såå mycket bättre än vanliga hårda plasttransportburar. mycket bra köp! tror ni dom fanns kvar? självklart inte. de var slut.. så jag får försöka få tag på nåt liknande, men helst av allt ville jag ha två likadana.. :( lär väl vara rätt kört.. sen måste jag köpa en kam, vill ju inte att kattungen får tovor i pälsen liksom. :) oh, jag längtar så himla mycket till fredag.. har väntat på henne i snart tre månader! tiden har gått så superfort.. ska bli roligt att se majas reaktion på det nya trollet. är till 110% säker på att det kommer bli ett jäkla liv, massa fräsande och tjaffsande.. men hon vänjer sig. hoppas jag! :) vill ju inte att de ska förbli ovänner om det nu visar sig att de inte kommer överens från början. yeye.. det får tiden utvisa helt enkelt.


skönt väder idag! är nog kallare på kontoret än ute. känns som om händerna frusit till is.. vill ha högsommar nu! vill ha minst 25 C på dagen och minst 20 C på kvällen/natten. vill kunna sitta på balkongen dygnet runt, vill kunna gå längs vätterstranden utan att det blåser iskalla vindar. vill kunna använda solglasögon utan att folk höjer på ögonbrynen. vill kunna gå i ballerinaskor och små klackar. vill kunna rådissa kaffe/te för att istället svalka mig med en iskall loka! vill kunna gå barfota i grönt gräs. jag vill tillochmed ha GRÄSFLÄCKAR på kläderna for fuck sake!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åååh, vad kul att du äntligen ska få hem henne! MÅSTE ju komma och kolla på det lilla knytet då! ;) Är så jeekla partysugen. Händer det något nu för tiden? Kraaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback