första dagen idag

så var uppropet avklarat. hela "skoldagen" var över på 45 minuter. haha. kul att åka 13 mil dit, vara där någon timme, sedan 13 mil hem. men det var smidigt att köra iallafall. trots att jag höll på att somna vid ratten hem... jättesmart att ligga i 130 på motorvägen och småblunda. ne fy. händer det igen så stannar jag bilen och vilar, så enkelt är det.

vet inte riktigt vad jag ska säga, hann ju knappt se hur klassen såg ut, om än mindre prata med någon. det gick så fort. blir väl annat imorgon.. hoppas jag. :-) ska träffa lite andra människor i linkan i veckan. hoppas iallafall att det blir så!



sjukt nära att åka till en viss adress idag igen. moahahahahahaha. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback