LEDIG!!

pust. det är jobbigt att pendla jönköping-linköping. speciellt bara för att ha en enda lektion....
tre dagar kvar med pendlande. ser dock inte fram emot nästa vecka då jag börjar 8:15. betyder alltså att jag måste åka vid kvart i sju ungefär. vilket betyder att jag måste gå upp vid halv sex ungefär. helt jävla underbart, eller hur?


har inte så mycket att säga om klassen, pratat ytterst lite med några. sen finns det ju sådana som man kommer störa sig som fan på sen... har visserligen redan börjat göra det. ni vet, såna som tror att de kan allt och är mycket bättre än alla andra. inklusive LÄRAREN.

men jag känner mer och mer att det här är det absolut bästa för mig. jag behöver NY

och i förrgår var jag busig. haha.

jag smyger runt på campus..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback