så sitter man i skolbänken igen..

efter påtryckningar från omgivningen så återupptar jag nu mitt bloggande. har ju en såå grymt, trogen, stor skara läsare. eller nåt.. lovar att hålla igång bloggen när jag har flyttat, förstår att ni är nyfikna på mitt studentliv. ;-)

igår var jag med mina föräldrar i Linköping. jag är så nervös över att jag ska pendla dit, vet inte riktigt vart jag ska köra liksom. aldrig kört bil i linkan.. men det var inga större svårigheter att hitta dit. sen gjorde jag en helt wild'n'crazy sak som jag INTE tänker berätta om här. en hint? jag darrade som ett asplöv. :-) efter det glömde jag dock helt bort att kolla hur fan man kommer UT ur staden. så jäkla dumt gjort, naturligtvis hittade jag TILL universitetet från motorvägen. kände självklart igen mig. men hitta UT? det kommer jag inte göra! eller jo, det är klart, följer man skyltarna så.. men jag brukar inte göra det. jag är så slarvig med sådant..



så är man alltså tillbaka i sverige. och herreminjesus vad kallt här är! är ovant att ha tröja och jeans på sig. och skor med strumpor. näää... hit med värmen!





njeeeeeeeeeeeeee vad mer kan jag berätta? sista dagen på jobbet idag. köpte med mig tårta. haha. ska bli "intressant" att se hur de löser allt nu när jag slutat.. men jag orkar inte tänka på det. inte mina bekymmer...



och så har jag blivit sjuuuuk! blev smittad av en förkylningsbacill i turkiet och nu har det blivit astma-förkylning istället. det värsta är hostan.. och hur pinsamt är det inte att sitta i en sal (skolan alltså) och ha upprop och diverse grejer när man hostar konstant? DÖPINSAMT som vissa skulle sagt.






äsch, tjingeling! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback