det närmar sig jul..

snart är de två veckorna med jobbsökaraktiviteter över och det ska bli skönt att få slippa det faktiskt.. har visserligen varit väldigt givande (och faktiskt roligt) och nu har jag nog det bästa cv:t jag någonsin haft med feedback från två handledare.

på fredag ser det ut som att martin och jag ska träffa några från hans släkt. spännande eftersom jag bara träffat familjen hittills.. :)

på lördag åker vi till jönköping och stannar kvar till juldagen då pappa är så snäll och skjutsar oss tillbaka till linköping. bussarna går ju inte så ofta då och det blir struligt om man har lite julklappar som man vill ha med sig hem (såklart).

katterna har varit i småland sen söndags då jag och martin bjöd våra föräldrar på middag. det är tänkt att de ska stanna över nyår eftersom vi förmodligen ska till fjällen i typ en vecka. inte helt bestämt, beror på om martin ska jobba då. och det vet han förhoppningsvis alldeles snart eftersom han nu, vid 14, ska träffa personalchefen (?) på jobbet. om det nu inte blir så att vi åker till fjällen så kommer katterna med oss hem på juldagen.. och det går ju tyvärr inte att ta dem på bussen längre så därför får mamma/pappa skjutsa. saknar mina "monster" redan. ;-)




jag är så trött efter dessa jobbsökaraktiviteter... igår pratade jag i telefon säkert 20 gånger. åkte fram och tillbaka till stan ett par gånger för att göra vissa ärenden.


och det är jobbigt att vara trött.. för när man är trött så är man utmattad. är man utmattad tänker man så konstigt. och tänker man konstigt så blir det strul överallt.. och när det blir strul i mitt huvud, då ska jag analysera sönder allt. och det slutar alltid på samma sätt... att jag själv blir ledsen. p.g.a. mig själv!

nu hoppar jag till soffan och ser tv............................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback