spikar tavlor och gör lägenheten FIN.

nu minsann, nu ÄNTLIGEN pysslar Lina med lägenheten! tavlorna har stått längs med väggarna sedan det tapetserades och jag har varit alltför lat med att ordna till det igen.. men nu har jag börjat!
vissa grejer kan jag dock inte göra, till det behövs pappa och hans verktyg. (samt kompetens) ska sätta upp ett duschdraperi i badrummet och då måste det borras och silikonas. och så måste jag borra hål runt om i lägenheten.


och så fort jag är klar med det här så måste jag göra lussekatter eftersom lucia är imorgon och då SKA det finnas sådana i frysen. vet inte hur mycket mer jag hinner men jag har lite julgodis kvar att baka.
jaaaaaaaaa jag får göra det själv...



för övrigt måste jag bara berätta hur underbara mina katter är. (speciellt EN av dem, ALCUDIAAAAAAAA!)
på bara någon vecka har hon lyckats med att välta ut ett helt snabbmakaronpaket, smita ut på mitt franska balkongräcke och fått mattes hjärta att nästan hoppa ur kroppen. inatt blev hon utslängd ur rummet och fick spendera några timmar ensam. under dessa timmar lyckades hon peta bort själva höljet till lysknappsbrytaren som sitter på väggen, fråga mig inte hur för det förstår jag inte. sedan har hon även lyckats ta sig upp på hatthyllan, riva ner mina nya lovikavantar som mamma har stickat och bitit sönder lite tråd från tofsen.


alltså den katten... förstår inte hur hon är funtad.............................................................!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback