carmen electra träning

beställde två dvd:s med carmen. vilka säger jag inte.. moahaha.
hoppas att de kommit idag, eller, de borde kommit idag eftersom de skickades igår.
can't wait!! fast kan inte prova dom förrän allt i lägenheten är klart, finns inget utrymme i mitt vardagsrum för tillfället..
ska iväg och leta nya gardiner idag. och ny matta, fast jag tror jag tar den som ligger hemma hos mamma och pappa.. min nya matta och mina nya gardiner matchade inte alls till tapeterna. helt fel nyanser, trots att mamma sa att det inte spelade nån roll vilken nyans man hade, det passar ändå.. icke!
sen ska jag hem och fortsätta tapetsera.. men ikväll ser jag nog resultatet! =D
nää.. ska fortsätta städa lite.. och lyssna på the voice tv.
tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback