de här satans drömmarna..

två nätter i rad! my god. var längesen jag drömde "trevliga" drömmar. och med "trevliga" syftar jag inte direkt på det de flesta förmodligen tror. inte direkt......

näää, seriöst. när jag drömmer sådana drömmar (som gör att man vaknar glad och inte ångestfylld) så blir jag så himla tankspridd.. hade en märklig dröm i måndags/tisdags som gjorde mig helt borta under dagen.. och sen inatt drömde jag igen. och denna drömmen var tamejfan värre...................
(eller bättre, kalla det vad ni vill!)

och sen vaknar man upp och inser att allt var en dröm!
fy faan vad jag hatar den känslan.


I really, really want the dream to be reality..
but why, WHY does it have to be so damn complicated for me?! / Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback