fredagen går åt till att tänka på katter..

fick ett mejl igår av uppfödaren som sa att det var fler som intresserat sig för lilla kattungen. men hon hade sagt att jag har första tjing.. :) känns hur skönt som helst, har varit lite orolig för att hon skulle gå till någon annan.. jag som blivit helt förälskad.. så sa hon att hon hade tagit lite fler bilder på henne och att hon kunde skicka över dom. och här sitter jag och väntar..

hela veckan har jag gått och drömt om skogisen. var så länge sen man hade kattunge, så har uppdaterat mina kunskaper varenda dag sedan i måndags.

skulle vilja näta in balkongen också (tänkte på det redan när jag flyttade in) så jag ringde hyresvärden idag, men som jag anade så svarade de att det blev så fult så det fick man inte.. men istället kunde jag göra nån slags "ram" ca 30 cm ovanför balkongräcket med markisväv, för det var visst helt okej. (mycket snyggare kan jag iofs tänka mig..) för kontoristen jag pratade med hade gjort så i sin lägenhet. så då är det bara till att börja snickra.. 

mycket att göra i lägenheten. har inte fått iordning allt sen inflytten och nu tillkommer massa annat. men det är bara kul.. :) tänkte även bygga en klätterställning till de blivande två.  

idag HOPPAS jag att mitt modem ligger i lägenheten. jääkla krångel med det där bolaget..
igår låg modemet i malmö, och hur mycket jag än vill & hoppas, så känns det inte som att jag kommer få internet till helgen...

Kommentarer
Postat av: Lari

Japps.. nu har han flyttat minsann..=)
Jag trivs bra än så länge.. har ju inte hunnit med att träffa så mycket folk än..men det kommer.. har ju knappt kommit på plats heller så...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback