har svårt för att jobba idag..

känner mig sådär superfrusen. spelar ingen roll om jag har halsduk och vantar här på kontoret, jag fryser ändå.. börjar undra om det inte är nåt fel på blodcirkulationen. fryser ju i stort sett dygnet runt. på jobbet, hemma, vart man än går.. jag vill ha SOMMAR nu!

igår köpte jag tapeter för 750:- till vardagsrummet. kom verkligen billigt undan.. tyckte det var svinläckra tapeter. men........ jag är rädd för att det kommer bli för mörkt då alla väggar (utom en) kommer vara nästan mockabruna och fondväggen blir något slags blom-mönster i beige, mocka & turkost.
aja, får väl se hur slutresultatet blir sen..

idag betalade jag in handpenningen på min blivande skogis!! känns huur bra som helst. =)

fredag idag, underbart ! ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback