jaaaaaaaaaaaa

kunde inte vänta mycket längre utan ringde för en liten stund sen. kattungen är min om jag vill ha henne! ska fundera i en vecka och kolla på tvåveckorsbilderna på söndag. (hon sa att hon skulle ta extra många kort på katt-tjejen) och inte kunde jag hålla tyst för mammsen... som jag trodde: hon skulle protestera innan jag ens hann berätta klart. men sen mjuknade hon... hon tyckte att det skulle bli spännande och roligt att kanske ställa ut henne eller skaffa sig en egen kull. =) tjoho!
men nu får jag allt hålla i pengarna så jag har råd med allt.. så på sätt och vis är det ju bra att katten inte är så gammal, hinner få nån lön innan. =) vad jag är glaaaad. vi kommer vara tre i lägenheten sen ju. =) mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback