kommersiellt trams!!!

jag fattar inte varför man ska vara "extra" snäll & givmild den 14 februari!
det är väl precis som vilken dag som helst? jag märker då ingen skillnad..

klockan ringde 06:30 (som den alltid gör)
katten väckte mig flera ggr under natten (som hon alltid gör)
jag kände mig sjuk & alldeles för trött (som jag alltid gör)
bussen dök upp 08:36 (som den oftast alltid gör)
jag åkte den sega resan in till stan (som jag alltid gör)
och nu sitter jag här på jobbet (som jag alltid gör)

och inte fan känns jobbet lättare för att det är alla hjärtans dag!

men trots att jag inte bryr mig om denna kommersiella, överskattade "högtid" så tänker jag ändå ha lite av en spa-kväll, glo på Loser på 5:an ikväll och inhandla sån där dyr choklad + glass.

men bara för att jag vill. inte pga att det är den FJORTONDE JÄVLA FEBRUARI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback