så sjuuukt sliten.

ugh, det är jobbigt att tapetsera. höll på till 22:00 igår, och kom typ halvvägs.
fast vi gjorde på fel sätt i början (eller pappa gjorde på fel sätt, det var jag som kom på hur vi skulle göra)
och efter att jag sagt hur man skulle gå tillväga så gick det undan!
men DAMN vad mörkt det blir! haha. svårt att säga hur slutresultatet blir, förutom mörkt.
fast det är ju så jag vill ha det liksom..
fick min astmamedicin igår. 650 fucking kronor! önskar att man hade frikort, blev ett stort hål i den redan tomma plånboken.

gaaah. nu vill jag bara ha fredag så jag kan göra det ROLIGA. tapetsering och sånt är bara jobbigt..
det är dock roligt när det är KLART. vilket dröjer.. en dag till. :(




Alcudia 4 veckor
4 veckor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback