tdc

vad fula dom är på det bolaget........................ skickade ett mail idag för att fråga om jag måste vänta 6 veckor på mitt bredband, trots att jag avsagt mig ångerrätten. (imorgon har det gått 4 veckor, och jag hade fortfarande inte hört nåt..) så fick jag ett mail tillbaka:

Normal leveranstid är 4-6v (ink ångerrätten på 2 veckor). Blir alltså 2-4 veckor
om man avsägger sig ångerrätten omedelbart.
Modem skickas ut innom kort och bör finnas hos dig innom 1 vecka.

sen säger de att de skickar ut en bekräftelse 5 dagar innan det preliminära installationsdatumet är. men jag hade icke fått någon sådan bekräftelse. och med tanke på att jag imorgon väntat 4 veckor så borde jag fått bekräftelsen förra veckan.
20 minuter senare kommer det ett till mail:


Bästa kund!

Grattis, nu kan du snart surfa! Preliminärt installationsdatum för ditt TDC
bredband är den 2007-02-05.
Inom kort kommer vi att skicka det modem du behöver för att surfa.

eftersom det datumet är idag, skulle jag fått det mailet typ i onsdags, men inte då... det är först efter att man frågat efter sin beställning som man får det. aja, mycket märkligt. nu hoppas jag på att få modemet i veckan så det äntligen finns möjlighet till internet hemma...
eller måste jag maila och fråga om det också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback