tips på spa-kväll?

ikväll har jag tänkt mig ha lite av en spa-kväll:

en lååång varm dusch
hemma-gjord peeling på olivolja & socker
hemma-gjord hårinpackning på äggula, olivolja, honung, & yoghurt
hemma-gjord ansiktsmask på avocado, olivolja & honung
+ ett varmt fotbad med eucalyptusextrakt
(självklart ska jag släcka ner, tända levande ljus och slå på avslappnande musik.)

tänker INTE städa, för det gör jag på torsdagar. däremot får jag nog ta & slänga i nån tvätt i tvättmaskinen.. men det tar ju inte särskilt lång tid.

gjorde smörgåstårta igår, så middag slipper jag göra. *puh* 
sen börjar Loser kl 21:00 och då ska jag slänga mig i soffan med ett täcke, tofflor & dyr choklad + glass..


finns där någon som har mer tips?

eller räckte det där med att få er avundsjuka? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback