UPDATE

nu äntligen har jag flyttat in i min lya. trivs huuur bra som helst! men satan vad jobbigt det var att flytta upp allt till högsta våningen, utan hiss.. blev tusentals med trappsteg.
idag kom soffan men har inte hunnit hem och se den än eftersom jag var tvungen att jobba pga. inventering. så mamma har sett den... före mig. besiktningen har nog varit idag också så snart får jag bege mig ner till kontoret och välja tapeter. =) KUL! aaaah, massor att stå i, väntar på att inventeringen är klar så jag kan åka iväg och införskaffa en massa saker.. tänkte ringa adamo sen ikväll och beställa internet. hoppas bara att det inte är SKRÄP... eftersom det var rätt så billigt liksom.

tjingeling, hear ya later!!!

over and out / Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback