1 dag kvar

wooow. imorgon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
har packat det mesta, har lite kvar.. tvätt som måste torka först. har säkert redan torkat, men jag väntar lite till.
ska snart iväg och köpa mig en klädroller som tar bort katthår (nackdelen med att ha två katter som kan ta sig in i byrålådor) och lämna bilen. ;-( men men. det var kul så länge det varade..
imorgon kommer mamma och pappa hem, fyfan vad tråkigt för dom. haha. :-P
nu har jag duschat, löddrat benen och smörjt in mig. känner mig på HUGGET!
en liten lunch, en tur till mormor och morfar och sen hem för att packa det sista.
yep, that's my day!!


är ni inte avundsjuka? JO det tror jag allt att ni är! *hånskratt*


Kommentarer
Postat av: hhhhh

avundsjuka?? ååh neee :P alayna suger rööööööööv .. 2ggr o aldrig mer igen .. inget bra partyliv ...bättreee me marmaris:P

2007-08-01 @ 12:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback