15 dagar kvar

YES!
var i Linköping igår och fick till slut kika på lägenheten en snabbis. oh ja, rätt sliten, men den ska ju besiktigas och då blir den väl mer "bovänlig".. inte för att den var SÅ risig, tror den såg värre ut än den var med tanke på hur de som bor där nu hade möblerat.. och med tanke på hur stökigt det var.. kan säga som så att man inte såg golvet. lättare att förstå hur stökigt det faktiskt var då kanske?

köket var ett lagom kök, inte sådär pyttelitet som jag hade första vändan i Linköping. får ju plats med mitt stora matbord och fyra stolar. en fransk balkong fanns även i köket. har ju ingen vanlig så mina nya balkongmöbler och mitt nya parasoll får stå och samla damm någonstans.. tills man kanske får tag på något större lite längre fram i tiden.

badrummet var större än det jag har nu, dock inte lika fint. (har ju helkaklat nu) typ sånt där fult plastgolv, minns inte så mycket.. var ju bara inne i någon minut.

själva rummet var väldigt fyrkantigt och jag tror jag kommer kunna få plats med mina möbler där, får se lite hur pass trångt det blir. hellre lite möbler - större yta än mer möbler - mindre yta. 46 kvm är den på förresten.

får kontraktet hemskickat i dagarna, ska även fundera på om jag vill ha parkeringsplats. och då måste jag bestämma mig för vilken slags standard jag vill ha.. antingen på takdäck, mellandäck eller varmluftsdäck. prisskillnader. ;) för en blivande fattig student kan 100 kr vara vääldigt mycket..


min nuvarande lägenhet är dessutom uppsagd nu. och jag förmodar att vätterhem får en hel del samtal om den idag... stackarna. :P

Kommentarer
Postat av: Hannah

kuuul .. haha visste att du skulle hamna där igeeeeeeeeeen ! närmare din loverboooooooooooooy
!!!!!!!! ;) ...
kul ha vi närmare varandra me juuu faan ta dej i kragen o hör av deej ;D

2007-07-17 @ 21:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback