26 dagar kvar

göteborg var jättekul! inhandlade två par leggings, två klänningar, ett par capribyxor, två koftor, ett halsband och ett par örhängen, underkläder. :)



usch. idag tittade jag på balkongen..... och såg nåt litet ynkligt på golvet. förstod direkt att det var en bäbisfågelunge från svalboet ovanför. var såå liten, bara lite dun på ryggen och hade inte öppnat ögonen. ringde till djursjukhuset för man vet ju att man inte ska ta i de små.. men jag anade vad de skulle säga, för att nå boet är inte det lättaste. väldigt högt upp och extremt smal ingång. fattar inte ens hur den kunde trilla ut.. men men. att mata den för hand var näst intill omöjligt dessutom, speciellt när de är så små.


så nu väntar jag på morfar, ska till djursjukhuset med den lilla så de kan avliva den. stackars liten. :(

och jag är ARG på vätterhem som inte kan ordna till nåt så de inte trillar ut...... haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback