30 dagar kvar

nu är det inte alls långt kvar.. fyra veckor. 30 dagar. och nästa vecka kan vi skriva ut biljetten..
många som åker utomlands i sommar. syrran + fästmannen nästa vecka. mamma och pappa veckan innan jag drar iväg. har sverige drabbats av en plötslig resehysteri tro? lockar verkligen 40-50 grader i skuggan så mycket?!
kan ju säga som så att det inte lockar mig det minsta.. alldeles för  v a r m t.



såå, första dagen på semestern idag. och jag invigde veckan med att träna. haha, inget slappande på min semester.. så nu sitter jag här. helt slutkörd. ska fixa lite käk om en liiiiten stund, ta en dusch och sedan dra vidare.. önskar jag hade haft mer pengar. önskar jag hade kunnat köpa mig en bil. hade kunnat dra till lysekil då  som vi pratade om lite löst för några veckor sedan. hjärtat vill mer än vad jag kan åstadkomma.. så jag får hålla i de pengarna jag har. ska till göteborg med mamma och syster i veckan så lite kommer man iallafall iväg. är på jakt efter lite mer sommarkläder.. visserligen har jag inte råd (detta eviga tjat om pengar) men man har tur som får låna. :)



men den riktiga semestern... den startar 1 augusti!

- sol - bad - fest - nöjen -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback