6 dagar kvar

fick ett samtal från pappa igårkväll vid halv tio (halv elva på rhodos). det var visst lite varmt! och ändå var klockan så mycket. under dagen hade det varit 43 grader i skuggan så gud, vad de kommer att "frysa". det är en liknande värme i turkiet så jag tänker vara smart med packningen. max två koftor, inga jeans, lätta skor.


tänker nog shoppa lite extra i helgen, eller tja, ett par capribyxor hade jag nog tänkt mig.. och kanske något partylinne. ont om sådana. eller ja, visst har jag kläder man kan festa i.. men man vill ju ha något lite extra. ;-)
så måste jag tvätta allt också. får nog bli på söndag. eller måndag. det ska ju hinna torka också..


på fredag (imorgon) ska jag ut på pub efter träningen. är dock nykter då jag vill utnyttja bilen. och sen ska jag upp på lördag och träna/shoppa. på söndag ses vi som reser ihop och pratar lite om hur vi ska göra där nere. kul! :-)

nu har jag saker att göra ända fram tills vi åker. packningen görs på tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback