9 dagar kvar

yeeees! ensiffrigt på nedräkningen!! NÄSTA VECKA åker vi till Turkiet! helt underbart.
fy satan vad skönt det ska bli att komma bort från HÖSTVÄDRET! kallt, blåsigt samt regnigt idag.
kan man tro att det är sommar nu? eeeeh.. nej.

syrran kom hem från bulgarien i fredags, fick faktiskt en tröja. :) snällt. (med andra ord måste jag också köpa presenter, hahaha..)

på onsdag åker mamma och pappa till rhodos.

de har dock bara varit/ska åka utomlands en vecka.

själv kör jag på stort, jag är borta två hela veckor!

men jag är nog lite märklig. ibland känner jag inte alls för att dra iväg. fast det har väl att göra med den ekonomiska sitsen man befinner sig i, blivande student. och stressen över att hinna packa ihop allt på mindre än en vecka.

men men. sånt ordnar sig alltid.


oooooh... avkoppling på hög nivå.. fjorton dagar. två veckor.


Alanya, here we come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback