det vänder snabbt

haha jisses. jag satt och funderade på om jag verkligen behöver en så stor lägenhet. tänkte mest på katterna då.


svar nej.

maja och jag bodde ju i en 1:a, strax över 40 kvm. och det gick jättebra. har kollat runt lite nu och två katter på 46 kvm fungerar också jättebra! det är tillochmed bättre att ha två katter på mindre yta än bara en då de stimulerar varandra. dessutom, 46 kvm är bara 7 kvm mindre än det jag har nu.

DET SKILJER ÖVER 1000:- I HYRA FÖRSTÅR NI!


nu tänker jag jaga rätt på pappa och höra med honom om jag kan få vara ledig några timmar på måndag förmiddag. mamma var nämligen ledig och då kan jag kanske åka och kolla på någon av de flera ettorna de kunde erbjuda. ska ringa bostadsbolaget efter ett och kolla lite..



tvära kast hos lina! sån är jag. det ska gå snabbt............................................
fan. det pirrar i kroppen. haha.





tränade igår för första gången på länge. ja, alltså i lokal. simning blev det. såå skönt!

därför gör jag om det idag igen. hahaha, denna gång motion/styrka + simning. sällskap idag dessutom!
mycket roligt.

så säg HEJ till Lina = en framtida träningsnarkoman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback