PÅ ÅTERSEENDE SVERIGE!!!

nu jävlar har jag packat klart!!!! ska bara slänga i sminkväskan och tandborste och lite sådana grejer imorgon.
enligt min våg har jag tillochmed lite marginal till 20 kg! såå bra. får se vad vågen säger på flygplatsen dock.
har plockat fram kläder för morgondagen, självklart tar man de "tyngsta" kläderna och smyckena. och en tröja, varför ha det i packningen liksom.. man måste tänka SMART!
har varit ute hos mamma och pappa och lämnat bilen. köpte lite köttbullar, skinka, bröd, mjölk & vatten till dem. ifall de är hungriga när de kommer hem. ja jag vet, jag är den perfekta dottern... no need to tell me. ;-)
så har jag också lagt fram grejerna som katterna ska ha med sig. så allt är i princip klart.. nu inväntar jag morgondagen! lite thaikäk, sen mot flyplatsen och mot TURKIET!



så vad ska man göra nu då? jo. ska se om jag inte kan få in lite mer musik på ipoden.. ^^
so long suckers!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback