32 dagar kvar

okej. jag har syndat idag igen. shoppat... när jag egentligen inte borde. har faan inte råd.. (fast mamma betalade så länge.) hittade en SÅ fin klänning på vero moda och jag tog den utan att tveka. provade även lite annat, bland annat en jeanskjol med hängslen. typ snickarbyxor men kjol.. såååå himla fint med en gul skjorta till. testade också en slags byxkjol, svart, med hängslen till med den gula skjortan. det är synd att man inte har så mycket pengar alltså.. vill HA! finns så mycket snyggt i affärerna nu. dessutom på rea! sen hittade jag ett par hyfsat billiga sandaler som jag ska traska i när vi är i turkiet.. skönt med sådana skor.


rensade ut garderoben också. shiiit.. nu har jag hur mycket plats som helst! slängde 5-6 jackor, har numera bara ett par jeans kvar.. resten är kortare byxor/shorts samt klänningar och kjolar. sparade inte alls mycket av det gamla, men what the fuck.. använder man det inte finns det ingen anledning till att ha det KVAR. slängde 5 fullproppade kassar med kläder. och tilläggas ska att jag slängde ut 11 byxor och 9 linnen för inte så länge sen.. mycket kläder som legat och skräpat.


därför måste jag nu köpa ännu mer. för att fylla ut garderoben. ^^  men.. nästa lön.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback