Alanya, Turkiet 2007

tror ni inte att Lina har gått och blivit lite småsjuk? jo, naturligtvis.... såklart man måste vara det när det är solsken ute och 30 grader varmt liksom. galet märkligt egentligen.. att man kan bli sjuk av värme.
min hals svider som faan och den är svullen. jag är täppt och känner mig sådär risig. måtte det försvinna snart alltså.. sömn fick man inte direkt inatt. max två timmar och då överdriver jag inte.. så idag ska jag leta reda på en fläkt alternativt låna hem pappas "kylmaskin". något måste i varje fall göras. NOG OM DEEEEEEEET!
käkade frukost på balkongen imorse, 23 grader varmt. haha. är SÅ fräscht att sitta där nu när det är lite nytt och det är städat. the place to BE!




image15




här ska jag och tre personer till bo under två underbara veckor! tycker att tiden har gått ruskigt fort sen den där kvällen vi bestämde oss för detta lägenhetshotell. väldigt fina tvårumslägenheter, standard FFFF och relativt nybyggt (2004)! ser huuur fräscht ut som helst. ska betala resterande belopp i slutet av veckan, ska bli skönt att ha det GJORT! åh längtar så otroligt mycket till dagarna innan man ska åka iväg. är ju så mycket man ska greja med då, lite panikshopping. kläder, skor, solskyddsfaktor, solbrillor, badhandduk med mera, med mera. ladda upp ipoden, fixa med kamera. lämna bort katterna. oh jisses, jag vill NU!









börjar dessutom nu att räkna ned till avresedagen när det är ca 50 dagar kvar.
jag gör alltid så när jag ska ut och resa... ^^



51 dagar kvar








för övrigt gott folk: det finns fortfarande biljetter kvar till exakt samma resa. alltså samma hotell, avresedag samt avreseflygplats. är det någon av er som är sugen.... let us know!

Kommentarer
Postat av: hanna med hhhhh

vilka e de som ska åka o kostar?

2007-06-12 @ 06:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback