frustrerande med jobbsök!

har inte sökt jobb på länge och minns knappt hur man gör. kollar runt på alla sajter men inget lockar något vidare... det jag just nu känner för, förutom att plugga, är att arbeta på bolaget. kanske ikea. och jag VET att jag kan få på bolaget i stan men det är svårt att försörja sig på det, kommer ju inte få samma lön som jag har nu då det aldrig är heltidsanställningar. kanske kan få ut hälften av det jag har nu och det räcker verkligen inte.. alternativet är att kombinera två arbeten. eller två bolag. gud vad besvärligt.. sen vill jag ju söka mig mot andra städer och bolaget  finns visserligen över hela sverige. men ändå.. kan det inte vara enklare?

Kommentarer
Postat av: Linda

Jobbsök är aldrig kul... Du kan inte snacka in mig på bolaget till hösten? ;) Om du själv inte tänkt jobba där menar jag... Kraaam i det fina vädret

Postat av: hannah

trivs du inte på din pappas jobb lr??
verkar ju soft jobb ju ..
hoppas du hittar nått du trivs me då ..

2007-06-05 @ 18:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback