Linköping

yeeep.. I've made up my mind. kompletterade meritförteckningen igår och klurade på spontan-ansökningen. är perfektionist när det handlar om sådana grejer så än är det inte klart.. ska dessutom göra det på ett annorlunda, unikt sätt men hur tänker jag inte berätta.. vill ju inte dela med mig av ett förhoppningsvis vinnande koncept. :)

står även i bostadskö, om än med väldigt få köpoäng, haha.. önskar att jag hade varit aktiv sedan jag reggade mig första gången 2005. hade ju haft en hel del köpoäng, god damn.. men men. jag får stå mitt kast!
jag vågar inte säga till 100 % att jag flyttar, men iallafall till 99 %. :P det är ju jobbet som är den sista procenten som ställer till allt... håll tummarna för mig. ^^


gud satan ( ;-) ) vad varmt det har varit i helgen! herrejävlar. inatt/imorse somnade jag strax efter 6. blev väckt halv tolv och det var så sjuuukt varmt.. sen ringde mamma och pappa. undrade om jag ville iväg och käka med dom. hamnade på piren, tack och lov i skuggan. men mysigt och skönt! sen handlade vi en balkongmatta, parasoll och ett nytt bord + 2 stolar. äntligen ser det liiiite vettigare ut på min lilla balkong! ska även få upp något slags nät för balkongdörren så det kan stå öppet på kvällarna. katterna smiter ju ut och därför kan jag bara ha öppet ytterst lite. sen ska jag införskaffa en fläkt till sovrummet och ev. köket. har så galet idiotiska fönster i lägenheten som inte går att öppna på ett "vanligt" sätt, antingen öppnar man upp helt eller inget. och som sagt, med tanke på katterna.. så måste jag ha de stängda!




ugh. är helt yr, förmodligen p.g.a. sömnbrist samt vätskebrist. får bli till att dricka någon liter vatten och placera sig på balkongen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback