what a lovely friday.

skickade iväg min ansökan samt mitt CV igårkväll, efter måååånga timmars klurande... man vill ju att det ska se snyggt ut va. låt mig bara säga en sak: jag hatar sidhuvuden, sidfötter samt alla jävla indrag och tabbstopp. fyfaan..
men nu är det klart och det finns ingen återvändo! nu dröjer den där långa väntan istället.........!


hade fått ett erbjudande om lägenhet imorse!! har några dagar på mig att fundera. så himla svårt att tacka ja då jag inte vet något om hur det blir med jobb. men även så sjukt svårt att tacka nej då jag inte vet om jag får en bättre chans senare...



jag vill. så galet mycket!


Kommentarer
Postat av: Alex

jag håller tummarna för dig gumman!!

2007-06-16 @ 18:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback