faan, jag behöver pengar!!

kollade nyss kontot. jeeeeeeeeeeeeeesus. har handlat utan att kolla vad allt gått på.. och nu kom smällen. ska ju till veterinären idag, men till det räcker nog cashen.. usch. månaden har knappt börjat och jag ligger nästan redan minus (om man räknar med tapetskulden). det märktes att man fick 2000:- mindre denna månaden. det märktes rejält..fast det är väl inte riktigt så att jag är fattig (ännu) utan mer att jag SNART blir det. det kostar att ligga på topp.. så spara pengar till katten + resan denna månaden, det är helt uteslutet. får leva desto fattigare de kommande månaderna.. jag har inte mycket till val. haha.

igår 23:10 slutade vi tapetsera för dagen/kvällen. och nu är det bara lite småtapetsering kvar, såsom över dörrar och fönster. shit, vad 60-tals inspirerad fondtapeten var. men huuur grym som helst! längtar tills möblerna ska ställas tillrätta ikväll, ska bli kul o se slutresultatet. ä n t l i g e n!

naaaj, om man skulle ta och jobba lite då innan lunchen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback