FREDAG!

idag är det fredag och trots att solen lyser med sin frånvaro så känns det helt okay. det är ju HELG om 3 timmar! det enda jag just nu kan klaga på är att jag fryser som faan om händerna. vantar? nej jag hittar dom inte! så idiotiskt här på jobbet, kan inte få elvärme på verkstan/lagret/butiken. har nån slags klumpig maskin som spyr ut värme istället. fungerar dock otroligt dåligt. men när solen var framme i början av veckan så var det såå varmt. den kanske kommer tillbaka till nästa vecka.. för vad jag hört och läst så ska det bli solsken imorgon. underbart.... speciellt när det blir fest. blir mycket roligare på något vis, stämningshöjare helt klart!! ska handla idag efter jobbet och funderar på att införskaffa en rosébox. mumma..
kanske kan fuska och öppna den ikväll istället. ;)









martin säger:

kan inte du ringa varje morgon o väcka mig.. mycket trevligare uppvaknande kan man ju inte få :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback