gotta be green, gotta be mean gotta be everything more..

vilken extremt produktiv dag det varit idag.. fysatan... har ju knappt lyft ett finger.
var ett tag sen man var såhär riktigt sänkt och inte hade någon som helst energi.
klarade knappt ta mig ur sängen imorse.. och sömn, tja, det fick man inte mycket av nej..
som tur var kom mamma upp med lite grejer hon handlat till mig. diskade även min disk eftersom jag inte orkat. och drog fram dammsugaren och städade av.. TROTS att jag sa att hon inte skulle göra det.. var liksom; "talk to the hand cause the ear won't listen". but thanks.. lättade ångesten lite.
ugh.. borde tvätta lite, men jag orkar inte dra igång tvättmaskinen.. låter för jävligt om den. och mina öron är onaturligt känsliga idag. fyyyyy........................ jag hade tänkt ha en supermysig helg med melodifestival och grejer. nu blir det en helg med pyjamas, håret i en slarvig/risig tofs, tofflor, näsdukar, 2 sorters halstabletter, ipren, febertermometer, flytande föda och en helvetes hosta.........................
lovely. just lovely...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback