storstädning.

ugh, det är nästan så man inte vill sluta jobba idag! haha, nä det där menade jag inte..
men när jag kommer hem så måste jag och pappa fixa till allt som är halvgjort sen inflytten. och upp med tavlor.. sen måste jag och mamma åka o shoppa lite. och efter det måste vi göra smörgåstårta. och efter det måste jag tvätta. och efter det måste jag STORstäda. det ser för jävligt ut där hemma..

i övrigt har det inte hänt mycket nytt, mer än att tapetseringen i vardagsrummet nu är klart. och fondväggen är inte 60-tal utan mer 70-tal. och jag hade rätt, damn vad mörkt det blev! men precis så jag ville ha det.. :)
och igår när pappa skulle skära till tapeten runt en strömbrytare så blev det kortslutning. small till och blixtrade som attan, trodde att nåt hade exploderat! haha. men det var huvudsäkringen som hade gått.. varpå vi fick ringa securitas och vänta 45 minuter tills all ström kom tillbaka. rätt stressande, ja.. :P



imorgon är det fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback